tirsdag 2. mars 2010

Gamle barneklær.....retro??

Da Mamma og Pappa var her i vinterferien kom de med en pose med klær som jeg hadde når jeg var liten. Mamma har sydd alt! Jeg måtte le når jeg såg hva som var oppi posen. Mye søtt, noe rart og litt stygt.  Noen av stoffa var litt kule, men jeg kan jo ikke klippe opp mine gamle barneklær heller. Det vil jeg ikke!
Tenkte jeg skulle dele noe av det med dere. Så kan dere vurdere selv. Så legger jeg også inn noen bilder av meg som liten, med noen av klærne på meg. Bildekvaliteten er så som så. Kveld, mørkt og det å ta bilder av gamle bilder er ikke det letteste.



He he måtte bare ta med dette. Legg merke til duken, tapeten og puta i barnestolen.


Ganske nybegynner når det gjelder å gå...elendig bildekvalitet da...

Hjemmesydd dress og lue.



Velbrukt kjole i herlig stoff med knapping bak.



Jakke med knapping i siden. Herlig stoff på  lommen!



Søt rosa sommerkjole med knyting bak.


Denne sommerdrakten likte jeg ekstra godt! Denne vil jeg ha mønster på, Mamma!


Utslitt kjole med lukking bak

Forklekjole i samme stil som over. Vinrødt var visst ganske in på den tiden. Iallefall ut ifra garderoben min å dømme.


Hjelmlue.

Enda en jakke.


Litt Madikken-følelse her. Kjole med forkle utenpå. Har den på meg på ett av bildene over.

Så dette herlige sommersettet med truse og det hele. Kjenner det kanskje igjen fra de første bildene. ;)

Ha en herlig kveld videre!

1 kommentar:

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails