fredag 23. april 2010

Titt titt...


For litt siden fant jeg en tittekasse eller hva en kaller det på Fretex. Siden ting tar litt tid her i gården, så er det ikke før nå jeg har tatt den frem for å gjøre noe med den. Litt maling og litt papir, så kan jeg vel nesten si meg fornøyd med resultatet. Papiret er bare festet med tack-it så det kan enkelt skiftes ut etter humør. Det kan selvfølgelig innholdet også. ;)


Slik fant jeg den på fretex.


Litt gul maling (som heter Lykke) og litt (skrukkete) Moods of Norway papir...


..er kassen klar til bruk.



Hvor vi skal ha den og hva som skal være i er en annen sak....
Hva synes dere?

Ha en deilig fredag!

10 kommentarer:

  1. Kjempefin! Gult er kult, og enda kulere når det settes sammen med et sånt papir. Lur løsning :)

    SvarSlett
  2. Spesielt stilig med den gule W... skikkelig WOW-faktor og blikkfang! ha ei fin helg :-)

    SvarSlett
  3. Stilig!!! Du er så utrolig kreativ!!:)
    Ha en fiiin fredag!:)
    Klem!

    SvarSlett
  4. Hei hei. Jeg syntes helt klart det var kult med den gule W. Nå bare gleder jeg meg til buksadukker opp (kanskje i morgen). Helga ;-)

    SvarSlett
  5. Takk for alle flotte kommentarer. Helga: synes det var rart at den ikke er dukket opp enda...Pleier ikke ta lenger enn to dager. Får håpe du får den i morgen da.

    SvarSlett
  6. Kassen ble utrolig tøff! Gult er virkelig kult:)

    Ha en fiiin helg.

    SvarSlett
  7. hei
    så flink du har vært
    kjempefint
    gøy å kunne putte mye forskjellig inni
    bytte ut av og til
    sånt pleier jo barna å ha mange gode forslag til! :)
    god helg til deg!

    SvarSlett
  8. så stilig! spesielt med de vognene inni!

    SvarSlett
  9. den var dritkul!!!
    godt jobba!
    klemmer

    SvarSlett
  10. ååå den var flott :D sånn vil jeg og ha :)
    jeg klarte ikke finne folie til wallstickersene så jeg kjøpte tavle på rull og brukte det istedefor.. funket kjempe bra men ikke like glansfullt.. tror de selger det hos alle fargehandlere :)
    ha en fin dag :D

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails