tirsdag 5. oktober 2010

Just do it!

Vaskerommet = roterom = noe må gjøres!

Uansvarlig mor som jeg er, har jeg hatt vaskemidlene fritt tilgjengelig for de små som vil kose seg med de. Jeg tenker fri oppdragelse er tingen, så her har vi hverken trappegrind, sikring på skap eller skuffer. 
Fri tilgang til medisiner og løsemidler.  
Har de lyst har de lov!

Fra spøk til revolver:
Hyller er komt opp 
Bokser er kjøpt inn
Rydding, vasking, klipping og liming har det også blitt litt av.

 Var visst ikke helt komt over det å lage egne wallies enda...



 



 Beslaget i taket burde males hvitt...
Men helgen er ikke bare burde burde.
For de som ikke skjønte det er altså hullet skittentøyssjakt fra badet oppe. ;) 

Må innrømme at jeg har gjemt skittentøyskurven før bildetaking, 
men dere skal likevel få se litt realitetsblogging.
 Utgangspunktet:

 Nice?

Ha en god natt! 


 

16 kommentarer:

  1. Sprekt og morsomt! :)

    Lise, Fjellby

    SvarSlett
  2. Woop woop! Herlig vaskerom dere har! Det imponerer, særlig da du klarte å få det så fint!
    Og alle loppe funnene under her da.. SMIL! Her har du gjort flotte KUPP! OG en eller annen gang i den vakre fremtid kommer du nok til å få bruk for AKKURAT DÈn lampa eller Dèn brikka. ;)

    God kveld videre, Mvh Med et lekent sinn

    SvarSlett
  3. Utrolig herlig wally!Så flink du er:)

    Kjenner meg en smule igjen i den beskrivelsen av fri barneoppdragelse..hehe.. Vi har vaskerommet i kjelleren da.. til mitt forsvar..men JIF og flaskene med alle de fine fargene burde kanskje fått så fine hyller som du har på veggen nå;)

    SvarSlett
  4. Da er du hjertelig velkommen hjem til meg for å ta et tak på mitt vaskerom....:))))
    Bare litt misunnelig siden jeg selv ikke har klart å ta skikkelig tak enda:))

    SvarSlett
  5. så flott vaskerommet ble etter make- over!!!
    Virkelig et rom hvor dere kan kose dere med vasking, bretting og stryking av klær.( Å stryke er forresten det verste jeg vet, da stiger aggresjonsnivået mitt).

    Sikkert lurt å få vaskemidler opp i høyden:-)

    Onsdagsklem fra Trine:-)

    SvarSlett
  6. "Just do it" hihi den var ikke dum å ha på vaskerommet ;)
    Har også endelig funnet ut hva jeg skal gjøre på vårt, må bare bli ferdig med stue +++ først.
    Ble flott hos dere!

    Ninaxx

    SvarSlett
  7. hvordan lager jeg wallies?

    ida

    SvarSlett
  8. Hei Ida! Jeg kjøpte et stort sort ark med veggklistremerke på panduro. Så finner jeg bilder på nettet eller lager noe i photoshop, så printer jeg ut, tegner over på matpapir for å få det over på veggklistremerkearket. Så skjærer jeg eller klipper ut og limer på! Enkelt og greit!

    SvarSlett
  9. hei

    hvor får man tak i det røret dere har brukt til skittentøy-sjakten?

    sarah

    SvarSlett
  10. hvor i all verden har du fått tak i de retro oppbevaringsboksene som du har på hylla?? DE var skikkelig kule!!

    SvarSlett
  11. Så fint, herlig fargemix.
    *Cecilie

    SvarSlett
  12. Røret til skittentøssjakten kommer fra blikkenslager, og boksen med de fargerike vaskemaskinene kommer fra Kremmerhuset. De andre boksene er fra Ikea.

    SvarSlett
  13. Jeg er stooor fan av realitetsblogging! Kjempeflott vaskerom!

    SvarSlett
  14. Jøss, for et herlig vaskerom! Supre farger som kicker deg igang, liksom :-)
    Jeg heier på deg på NIB-utfordringen (selv har jeg bare kommet meg så langt at jeg har brettet poser...)
    Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  15. Lekkert - og fargerikt! Nydelige smådetaljer <3 Lykke til i utfordringen :)

    SvarSlett
  16. Så flott vaskerom!
    Kjenner misunnelsen stige, men en dag kan jeg kanskje låne ideer av deg ;D

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails