torsdag 23. desember 2010

Love...

Alt er ikke på stell, men det får være.
Nå er det jul!
Nå slapper vi av!
 


Her en kveld fikk jeg panikk når jeg såg at den ene sorten vi hadde "laget" til jul (pepperkaker fra Ikea) var i ferd med å ta slutt, så da hastet jeg opp på butikken ti minutt før stengetid. 
Blandet i sammen det jeg fant av ingredienser, fant erstatninger for det de ikke hadde på butikken, og laget biscotti for første gang. 
Nå er det snart tomt av de også! ;)

Ha en riktig god lillejulaften!
'

1 kommentar:

  1. Det er da et godt tegn når julekakene blir spist opp. Min mormor sier at det er før jul julekakene smaker best, og det er nok noe i det :)
    Ønsker deg og dine en riktig god jul!!
    Juleklem fra Ena

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails