onsdag 20. juli 2011

Svart og hvitt...

Som nevnt tidligere liker jeg svart og hvitt.
Kontraster og markerte linjer er også noe jeg liker.
Og som så mange andre der ute i blogglandia,
har jeg sydd en pute av et kjøkkenhåndkle fra By Nord.
Jeg har hatt håndkleet liggende, men aldri fått fingeren ut før nå.
Kan takke sommerværet for denne rådyrputen tror jeg.




Så var dilemmaet....i gyngestolen eller i sofaen?
Jeg heller nok mest mot sofaen....hva synes du?

Til de som lurte i forrige innlegg:
Bordet er fra Living
Strekkoden er klistremerke fra Ferm Living.

Ha en strålende kveld!

 

7 kommentarer:

  1. Fin pute :) Syns den kom mest til sin rett i sofaen.

    SvarSlett
  2. Kjempefin!! Jeg stemmer for sofaen, selv om den tok seg godt ut i stolen også. Men den kom bedre frem mot den mørke sofaen synes jeg.

    Jeg synes forøvrig at du skriver veldig morsomt. Det er ikke få innlegg her inne som har fått meg til å smile. Tommel opp for humor på bloggen! :)

    SvarSlett
  3. Den tok seg bra ut begge plasser, hvorfor ikke variere :D

    Trodde puten var kjøpt sånn jeg? Er den omsydd altså.. Stilig :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Ja, den som kunne sy! Har to sånne fine håndklær på hytta; ulv og hjort, skulle gjerne laget sånne fine puter av dem!
    Synes også de passet fint i begge, så hvorfor ikke variere litt?
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Kjempe kult, du har iallefall fått både hjem hånkle og sydd puta nå. Jeg har bare kommet til tanken. Har lyst på en sånn en i loftstuen.

    Jeg er enig med deg svart å hvitt er kult:-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  6. Hei! :)

    Tja, jeg synes også det var fint begge plasser! :))

    PS! Bare en liten kommentar til innlegget hos oss: Shortsen er IKKE vanskelig! Med alt du får til så klarer du å sy racershorts også ;))

    Mari

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails