søndag 16. oktober 2011

Se opp...

For fallende hyller og barn...
Noe det har vært litt av i det siste.
Mens et hyllefall, etter en iherdig jakt på nugattiboksen, 
resulterte i en herlig grøt av lys og mørk sirup, vaniljesukker, glasskår og krydder av ulike slag spredd ut over kjøkkengulvet,
har et annet hyllefall vært mindre beskjedent.
Og nei, det var ikke meg som var på jakt etter nugattien...
...selv om det kunne vært det.


 Som jeg har vist tidligere på bloggen har jeg et hyllesystem fra Muuto.
Der fulgte det med to strikker til å holde hyllene sammen.
Etter noen år, begynte elastikken å forsvinne, og da jeg skulle tørke litt støv,
ja for det hender...
Så datt hele hylla sammen.
Muuto er greie og sender meg nye og forbedrede remmer,
så nå er hyllene oppe og står igjen.
Og for de veldig observante;
Nei, jeg har ikke byttet ut en eneste ting i hyllesystemet mitt.
Tips til hva den kan inneholde mottas med takknemlighet...




Uansett:
Av og til sitter jeg med følelsen om at klistremerket jeg laget for en stund tilbake,
kommer til sin rett,
men jeg mistenker at det kan være noen her i huset som ikke liker den.
Hvorfor jeg mistenker det, spør du?

 

Nei, si det...

Gratulerer til de heldige vinnerene av tapetkonkurransen hos NIB.
Og til dere alle: Kos dere i kveld!

6 kommentarer:

  1. Kos deg du også!
    (og, et lite spørsmål..passer egentlig ikke her, men; har jaktet på Molodress, hvor finner jeg den?)
    Klem

    SvarSlett
  2. Kanskje tapetruller?
    Eller donald i strikk, generellt ting som kan ruller sammen slik som håndkledet?
    klem m

    SvarSlett
  3. wao, men den hyllen din var jo råkul da. har ikke sett den tidligere jeg, men den falt i smak...så gjelder det å ikke tørke for mye støv i fremtiden da...hihi
    og du forresten, gratulerer såå masse med finaleplass i tapetkonkuransen. det er jo stort!! og bildet ditt var råstilig!!

    SvarSlett
  4. kul hylle!
    i det hele tatt, du har såååå mye kult!
    liker de små klistremerkene rundt omkring!

    hugzz

    SvarSlett
  5. Hahah ; ser ut som det klistremerke har fått besøk av nysgjerrige barnefingre ;) ;) Hehehe !! :D Liker hyllesystemene dine ; selv om de aldri hadde passa inn her :D Ekstra gøy å se på hva andre som har helt motsatt stil har av interiør synes jeg..

    Ønsker deg en flott uke !

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails