onsdag 15. februar 2012

Nært på...

Først av alt må jeg få takke for alle de koselige
tilbakemeldingene på sist innlegg.
Det varmer å få så mange gratulasjoner og gode ord.
Dere er topp!
Vi gleder oss masse til en familieforøkelse, dersom alt går godt.
Det håper vi.

For å hoppe helt over til noe annet så har jeg ikke funnet ut av Macroobjektivet enda....
Kanskje fordi jeg bare har prøvd meg en gang siden sist.
Energinivået er fremdeles lavt og det beste fotolyset er når jeg er på jobb.
Til helga kanskje....
Uansett...så tok jeg for litt siden et par bilder av helt normale ting,
men som jeg synes ble kult på nært hold.
Et skilt og en trestamme.


Utrolig vanskelig å få bilde skarpt med en skjelvende hånd i fri natur....

Hva synes du?
Liker du best ting på nært hold eller på avstand?
Er du typen uten intimgrense eller ikke? ;)

9 kommentarer:

  1. Flotte bilder, jeg liker godt slike nærbilder av ting. Makro objektiv er øverst på min ønskeliste til kamera.
    C

    SvarSlett
  2. Makrolinse er på ønskelisten her også:), syns nærbilder er kanonstilig

    SvarSlett
  3. Stilig! Makro er gøy, men intomgrenser er helt nødvendig. Haha! Gratulerer så masse med en liten en til på vei, så utrolig stas!! Her er vi ferdig med barneproduksjon, og det kjennes litt vemodig rett og slett.

    Klem

    SvarSlett
  4. Eg digger slike nærbilder - dei er kjempe tøffe! Spesielt av blomar. Intimgrense kjem heilt an på kven som "trenger seg på". Det er ikkje alle mennesker sine energier eg har lyst å ha innpå meg rett og slett - så då kan intimgrensa mi vera på fleire meter ;-)

    Klem Eli

    SvarSlett
  5. Heeeei!
    Så kjekt å komma inn her te deg igjen snuppa!
    OG store nyheter og ser eg. GRATULERA! Så kjekt :o)

    SvarSlett
  6. Kjempestilige bilder!!
    Du er jammen flink!!:)
    Gøy med macroobjektiv da! Du får nok mye fint å øve deg på når vårtegnene spretter fram i naturen!:)

    Ha en fin dag!
    Klem!

    SvarSlett
  7. Likte det øverste bildet ditt veldig godt:) Vekker litt nysgjerrighet hos meg:) Ha en flott søndagskveld

    SvarSlett
  8. Det øverste bildet var rått. Kunne lett hatt d i stua på lerret:)
    For å få stø hånd ute i naturen bruker eg stativ, er avhengig av det. Hverffall viss motivet er i bevegelse, typisk vann :)

    SvarSlett
  9. Så fine bileter! Ofte er det kjekt å sjå macrobileter, for du får du ikkje heile oversikta og kan tenkje deg til resten. Gratulerar så mykje med baby i magen. Kjempekjekt!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails