søndag 18. mars 2012

Strandtur

For et fantastisk vær vi har hatt i dag.
Vi tok oss rett og slett en liten tur ned på stranden.
Vi er heldige som har kanskje Norges fineste strand rett i nærheten.





Dressene til barna er fra Molo. Kjøpt hos Sam og Sofie

...Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur!

Jeg må jo også skrive litt om bloggtreffet jeg var på.
Jeg overlevde!
Hvem skulle tro det?
Det gjenstår å se om jeg har sluppet unna det meste av blitsregnet.
Uansett var det kjempekjekke damer som var lette å prate med.
Masse god mat og ikke minst sponsorgaver.
Jeg er helt overveldet.

Butikken Den franske Landstil stilte opp med to poser med gaver.
Samt at vi fikk mange fine gaver fra de andre sponsorene.
Mye var fra Eva Solo som Maia med bloggen Fabelaktig fikset.
Utrolig generøst av alle sponsorene!
Så nå var det bare å finne ut hvor en skal gjøre av alt...




Sponsorene i Eva Solo goodiebagen ser du i innlegget under.
Sponserene fra Den franske Landstil var:
 
Pukka Te M. Willumsen - http://mwillumsen.com/

Duftlys og nips i lange baner.
Så nå lukter hele huset, samt barna som har vært å pirket i duftlysa,
av fransk landstil ;)

Sånn kan det gå!

Takk for et finfint bloggtreff damer!
Og tusen takk til de fantastiske damene som har stått på for å lage det til.

Ha en strålende søndagskveld!

10 kommentarer:

  1. Wow for en flott strand, gir jo syden stemning! Kul lue jenten har på, hvor er den kjøpt?

    SvarSlett
  2. Hehe, det var jo kjekt å sjå fargebarnet live :) Syns du klarte deg veldig bra eg. Var veldig kjekt å helsa på deg. Neste gong blir det kanskje ikkje like skummelt?

    Ha ein fin, splitter ny veka :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  3. Savner de strendene ja!
    Så fine bilder.
    Har lest litt om bloggtreffet dere hadde, og det hørres ut som det var helt topp!
    Og det var litt av noen gaver dere fikk :-)
    Ha en fin ukes start i morgen :-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei hei!
    Takk for sist :) utrolig koselig å hilse på deg, morsom og kjekk dame du altså :) fikk jo trent lattermusklene en smule kan man si :)
    Neste gang blir det enda kjekkere, da kjenner man jo flere som kommer, og kanskje rekker vi å snakke med flere, rakk heller ikke over alle :)
    Lån i vei du, har lånt jeg og :)
    Ha en fin fin ukestart i morra!
    Og du, hvilken strand var dere på, den så jo nydelig ut. Driver fremdeles å blir kjent i området :)
    Klem klem

    SvarSlett
  5. Hei hei
    Det er så herlig med slike dager!!! Vi også har vært mye ute i dag!!

    Nå natta ;)

    SvarSlett
  6. Jeg må si meg enig - utrolig vakker strand! Misunner deg litt. Bittelitt :)
    Bloggtreffet var ikke så skummelt allikevel? Hehe.

    klem Lene

    SvarSlett
  7. Takk i like måte!
    Vi overlevde =)
    Utrolig koselig å sitte på bord med deg,
    du er utrolig lett å snakke med og veeeldig morsom =)
    Fin uke til deg

    SvarSlett
  8. Nyelige bilder ♥
    Er herlig med strand og vann også på våren:)

    Så mye fint dere fikk på treffet altså, heldige!!
    Og det høres ut som dere har hatt det såååå kos ♥

    SvarSlett
  9. Ja det var en super kveld!!
    Kjekt å treffe deg!!

    Nydelige bilder fra strandturen - vi går en flott tid imøte!!
    Håper på mye strandvær i år!!

    klem Heidi :)

    SvarSlett
  10. Jeg er så lei for at jeg ikke har fått besøkt deg før nå, døgnet skulle hatt flere timer!

    Så nydelige bilder fra stranda :)

    Vi hadde en vidunderlig kveld, virkelig!

    Jeg håper du har hatt en finfin start på uken, kjære!

    Gode klemmer& fine tanker

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails