søndag 23. september 2012

Neste helg...

...finner du meg her:




Og her:


Jeg gleder meg helt enormt til messa og bloggfrokost,
men gruer meg til å kjøre bil til og i Bergen og å finne hotell og parkering...
Med min retningssans skal du se vi havner på Voss...

Og du; Jeg er mer eller mindre livredd for å ta initiativ til noen som helst form for smalltalk, så dersom du ikke er det, ta gjerne kontakt med meg ;)
Hvordan du finner meg?
Jeg er blond, går sannsynligvis i sommersko (ikke spør...), 
har barnevogn og mamma er med som støttekontakt...tjoho!

Treffer jeg deg der?


9 kommentarer:

  1. Hehe...small talk er jeg god på;) hihi...ses neste helg!

    SvarSlett
  2. Hi, hi ja du treffer meg der og jeg kjenner igjen både Tomsene og stelleveska de ;)
    Og jeg er hverken redd for å ta kontakt eller smalltalk, så meg unngår du ikke å prate med vet du!
    GLEDER meg :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Ølens-fenomen detta her eller ?? ;)
    Slite og med den smalltalk delen... Men blandt så masse kjekke damer ska me nok klara oss !
    GLER MEG !!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Haha, vi får menge oss! Dersom jeg drar kan du kjøre bak meg, hihi ;) kor skal du bo då? Kan prøve å hjelpe deg med å finne fram, eg e jo fra Bergen vettu!

    SvarSlett
  5. Gleder meg så masse :-)
    Jeg skal ta bussen, men hvis noen kjører innom Haugesund, så vil jeg gjerne sitte på :-)
    Jeg er vel litt beskjeden av meg jeg også.... Hihi...
    Men det skal bli gøy!!
    Klem

    SvarSlett
  6. Me har jo så godt som ein date me :-) og eg kjenner deg igjen utan problem! Smalltalk er ikkje eg heller god på, men det ser ut for at me blir ein gjeng med kjentfolk på kommentarene over her ;-)

    SvarSlett
  7. Gleder meg!! Og jeg smalltalker mer enn gjerne med deg ;-)

    Klem

    SvarSlett
  8. Åhh kjenner jeg er skikkelig misunnelig! syns du var veldig god på smalltalk sist gang vi møttes ;) det blir nok en knall opplevelse :) neste gang vil jeg og bli med!! klem klem

    SvarSlett
  9. Dette blir så gøy! JEG biter iallefall ikke, så det er bare å klappe meg på skuldra så vi kan slå av en prat. Om ikke annet iallefall si HEI! Skal ikke mer til.

    klem Nina

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails