lørdag 20. oktober 2012

Lyslykt

Design with light heter den fine lyslykta jeg har fått fra Holmegaard.
Du har nok sett den før, men nå kommer den også i en frostet utgave.
De er designet av Maria Berntsen og de kan brukes både ute og inne.
Jeg liker de veldig godt, og denne er kommet for å bli.
Så sant ikke ungene knuser den...nære på i dag!
Burde vel bare hatt uknuselige ting
 her som vi knuser ca. to glass i uken.




Pute: Fine Little Day
Kopp: Kremmerhuset
Lyslykt: Holmegaard


Kanskje kan en slik lyslykt bli din også.
Følg med på bloggen, da vel.

Ha en strålende helg!

Innlegget er sponset.

9 kommentarer:

  1. Den er bare så fin! Nesten som jeg ikke hadde lyst å sende min bort da jeg trakk en vinner:)

    Kjekt å treffe deg igjen også på bloggtreffet. Og så nydelig jenta di var!!

    Fin lørdagskveld til deg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Nydelig lykt og så er det den puta da.... Må nok bare bestille etterhvert vet jeg! ;)
    Fortsatt god helg til deg og dine!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  3. Så fin den lykta var i frostet glass! Oh den fikk jeg lyst på! Bloggtreffet så utrolig hyggelig ut. Skulle ønske jeg kunne vært der! Og så så mye flott. G`damn!

    SvarSlett
  4. Å så fin altså!!! Godt det snart er jul så jeg kan begynne å ønske meg ting - på skikkelig! Altså i å faktisk ha muligheten til å få de, hahahaha ;) . Pr i dag er ønskelista mi lang nok til å holde meg gående langt inn i pensjonistalderen..



    SvarSlett
  5. Å, den er så fin!
    Tror nok jeg må ønske meg noen sånne til jul :-)
    Ha en flott søndag!

    SvarSlett
  6. Den var knallfin i frostet versjon! :)

    SvarSlett
  7. Ja takk, seier ikkje nei til ei slik lykt! Og bloggen din følgjer eg uansett med på. Kan ikkje gå glipp av noko :-) Her har me nytt ein nydelig haust dag. Eg har baka boller, så no er det ingen boller i ovnen lenger, og me har kosa oss i sola. Har til og med fått vaska kjøleskapet då storebror la inn ei saftflaske utan å skru korken på. Ryddig og reint kjøleskap er alltid ein god ting ;-) Eg kan lova at det var ikkje eg som vaska det, det måtte han fint gjera sjølv, men eg tok sluttfasen og golvet.

    Plutselig så er det bloggtreff att, wooop wooop!

    Ha ein fin ny veka!

    Klem Eli

    SvarSlett
  8. Enig den er veldig flott, kunne godt hatt en av dem hjemme:-)

    SvarSlett
  9. Disse er så lekre! Jeg prøvde en gang å lage noe lignende selv, men det endte opp med å se ut som noe jeg hadde fått av min femårige niese. Det er hyggelig det, altså, men ikke helt hva jeg hadde sett for meg i utgangspunktet.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails