lørdag 21. september 2013

På veggen...

Jeg liker et rent og ryddig uttrykk.
Derfor liker jeg også utrolig godt møbler 
uten ben som henger på veggen.
Det seg være hyller, nattbord, skjenker, tv-benker osv.
Baderomsinnredning er som regel vegghengt, 
men jeg har aldri komt på at kjøkkeninnredningen også kan være det.
Trodde det ble for tungt, men i denne boligen har de
jommen klart å ordne seg.
Utrolig lekkert...et kjøkken helt i min gate.



Jeg ser jo at jeg hadde trengt litt mer plass til oppbevaring,
men det får vi ta den gang det blir aktuelt med nytt kjøkken ;)
Det skjer sikkert mye på kjøkkenfronten på 20 år...

Hva med deg?
Liker du best vegghengt møblement eller med ben/sokkel?

8 kommentarer:

  1. Alt til hver sin tenker jeg. Men siden vi bor smått henger vi de møbler vi kan på veggen for å få mer luft. Og så blir det enklere å vaske, hehe. Synes dette kjøkkenet er nydelig! Elsker luft i interiøret!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Jeg er helt enig med deg- vegghengte møbler er topp! Og dette kjøkkenet var nydelig!
    Fin søndag til deg! Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder .
    Jeg liker også vegghengt, føles mer ryddig - og mye kjekkere å få det rent under da :)

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  4. Det der kjøkkenet va jo rålekkert:)

    SvarSlett
  5. Vegghengt, definitivt! Luftigere og lettere å rengjøre :)

    SvarSlett
  6. Så flott!!
    Det var jo knallsmart:)
    Elsker vegghengte møbler, mye lettere og holde rent a gitt:)
    Hmm... noe og tenke på ved neste utskifting:)

    SvarSlett
  7. Vegghengt. Hadde lyst til å gjøre det på kjøkkenet, men det setter litt krav til veggen og da ble vi litt usikre. Men når vi en gang pusser opp badet, skal det ihvertfall bli vegghengt toalett der!

    SvarSlett
  8. Lekkert med vegghengt kjøkken, og det gir jo en veldig fin og luftig følelse i rommet! Smart :-)

    God mandag!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails