søndag 25. mai 2014

Tom og meg...

Tom er kommet inn i mitt liv. 
Egentlig har jeg ventet med å ta han inn i varmen 
for jeg syns han er litt liten.
Det er ikke størrelsen det kommer an på sier Tom.
Jeg er ikke helt enig, og drøyer det hele.
Vel, det ser ikke ut som noe større dukker opp
og når surmulinga mi er til å ta og føle på her en dag,
ryker alle meninger om størrelse og alt til side.
Jeg er desperat etter å bli i bedre humør,
og impulskontrollen er forduftet.
Tilfredsstillelse…


Så får vi håpe det ikke er klærne det kommer an på,
for de pengene som skulle brukes til den 
sårt trengende fornyinga på klesfronten,
forduftet i lag med impulskontrollen.
Og sånn ellers har jeg det helt fint,
og er storfornøyd med min nye lampe..
Selv om jeg fremdeles hadde foretrukket 20 cm til!
Ja for det er lampen vi snakker om,
og jeg er lykkelig gift med en annen enn Tom.
(Lampen er fra Tom Dixon.) 




Tom is in the house.
I thought it was too small,
but Tom said the size doesn't matter.
I didn't quite agree, so I waited.
But no bigger seems to show up,
so now it's me and Tom.
I'm satisfied even though 20 cm more couldn't hurt.
And for those who wonders.
The lamp is from Tom Dixon,
and that's what I'm talking about ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren du legger igjen. Den verdsettes høyt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails